لوگوی فروشگاه بانه ظروف

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

سوالات متداول

پرسشهای راهنمای ثبت کالا و خرید در سایت

باید ابتدا « افزودن به سبد خرید » را کلیک کنید. سپس در بالای صفحه در سبد خرید گزینه « اقدام به تسویه » را بزنید ؛ سپس فرم مهمان یا ثبت نام را پر کنید و مراحل را تا تکمیل خرید دنبال کنید.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

می توانید نظرتان را در صفحه محصولات در قسمت « نظرات کاربران » بنویسید و به آن کالا امتیاز دهید. در قسمت « پرسشهای محصول » سوالات خود را درج کنید که همکاران یا دیگر مشتریان به سوال شما پاسخ دهند.

سوالات متداول پاسخ به پرسشهای هنگام تحویل گرفتن و پرداخت پول کالا (کالا های بزرگ)

خیر ؛ کالا هایی مانند : تلویزیون  لوازم خورده آشپزخانه ؛ سینما ؛ و …  باید هنگام تحویل گرفتن فقط تست شوند و لوازمی مانند : یخچال ؛ لباسشویی ؛ ظرفشویی ؛  و …. که نیاز به نصب دارند را باید توسط سرویس کار های شرکت های گارانتی یا بازار نصب شوند .

هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی و خط خوردگی کالا ها توجه شود و از تحویل این کالا ها خود داری شود . همه کالا ها هنگام تحویل قبل از پرداخت وجه باید تست شوند غیر از کالا هایی مانند کولر ؛ یخچال ؛ لباسشویی و ظرفشویی که نیاز به نصب دارند ، فقط تست کافی می باشد .

برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه از طریق درگاه پرداخت بیعانه حساب شود یا به شماره کارت «6037991767456985 ؛ آقای عادل کرمی ؛ ملی» «0360762222003 ؛آقای عادل کریمی ؛ ملی» واریز شود.

پاسخ به پرسشهای روش ارسال و پیگیری سفارشات

برای پیگیری کالا های خریداری شده باید با برای کالاهای پیکی با فاصله یک روز و برای کالا های پستی با فاصله دو یا سه روز تماس بگیرید تا شماره پیک و کد رهگیری را برای شما بخوانیم.

هزینه سفارشات پستی از 15 هزار تومان تا 70 هزار تومان و هزینه سافرش های پیکی از 35 هزار تومان به بالا است که باید از واحد فروش پرسیده شود.

برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه از طریق درگاه پرداخت بیعانه حساب شود یا به شماره کارت «6037991767456985 ؛ آقای عادل کرمی ؛ ملی» «0360762222003 ؛آقای عادل کریمی ؛ ملی» واریز شود.

بعد از خرید کالای مورد نظر و تکمیل شدن سفارش بعد از بسته بندی و تحویل کالا به پست کد رهگیری برایتان ارسال می شود تا از روند و فرایند ارسال مطلع شوید.

بعد از دریافت کد رهگیری باید به وبسایت زیر مراجعه کرده و کد را آنجا وارد کنید و نتیجه را ببینید.

سامانه رهگیری مرسولات پستی

– اطلاعات مربوط به جابجایی مرسولات پستی بصورت لحظه ای در این سامانه ثبت می گردد

پرسشهای سرویس های بانه ظروف و خرید حضوری

بله ; شما می توانید با حضور در فروشگاه بانه ظروف به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

آدرس : کردستان – شهرستان بانه – خیابان شهدا – پاساژ شافعی فاز دوم طبقه ی زیر زمین، پلاک ۱۳۹