لوگوی فروشگاه بانه ظروف

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

توضــیحات و نمـاد اعتمـاد

بانه ظروف یک فروشگاه اینترنتی است که به صورت مجازی در دنیای اینترنت فعالیت میکند. فروش انواع تلویزیون ,یخچال , لباسشویی ,کولر گازی ,انواع لوازم آشپزخانه متنوع , و لوازم خانگی و دکوراسیون منزل از معتبر ترین برند های جهان همراه با گارانتی معتبر.

با گسترش استفاده از خریدهای آنلاین، اهمیت اطمینان از معتبریت فروشگاه‌های اینترنتی افزایش یافته است. اعتماد به فروشگاه اینترنتی به عنوان یکی از نقاط کلیدی، با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین با دریافت بازخورد مثبت از مشتریان، به راحتی ایجاد می‌شود. مثالی از یک فروشگاه معتبر در زمینه لوازم خانگی، “فروشگاه بانه ظروف” است که با حفظ استانداردهای سالمی و صحت محصولات، سرعت در ارسال سفارشات و امکان پرداخت درب منزل (برای برخی محصولات)، به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد شناخته می‌شود.

فعالیت گستـرده فروشگاه بانه ظـروف در اینستـاگرام

فروشگاه بانه ظروف دارای سایقه فعالیت دیرینه در اینستاگرام است که مشتریان بانه ظروف می توانند با مراجعه به پیج اینستاگرامی ما از جدیدترین محصولات بانه ظروف همراه با تصاویر واقعی مطلع شوند و همچنین می توانید فیش واریزی مشتریان را مشاهده و از رضایت خریداران  محصولات بانه ظروف مطمِن شوید.

هر گونه سوال و پرسشی را که دارید می توانید در دایرکت پیج اینستاگرامی ما بپرسید و ما در کمتر از یک ساعت جوابگوی شما مشتریان عزیز خواهیم بود.

پیج اینستاگرام بانه ظروف
محصولات بانه ظروف در اینستاگرام

فاکتور های پرداخت بیعانه مشتریان

در صورت هرگونه سوال و پرسش در مورد بانه ظروف باما تماس بگیرید.