لوگوی فروشگاه بانه ظروف

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
1
توستر گوسونیک 650
1 × 5,500,000 تومان
جمع جزء: 5,500,000 تومان

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه بانه در فروشگاه بانه ظروف

divider5

خرید دستگاه غذاساز

خرید و برسی انواع دستگاه غذاساز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بانه. شاید آشپزی برای خیلی از ما کار لذت‌بخشی باشد اما احتمالا افراد کمی از خرد کردن، رنده کردن و کارهای این چنینی برای تهیه کردن مواد اولیه غذاها خوششان بیاید. غذاساز دستگاهی است که با به عهده گرفتن کارهای تکراری آشپزخانه‌، کمک می‌کند که آشپزی شما سریعتر و آشپزی دلچسب‌تر و ساده‌تری را تجربه کنید.

خرید دستگاه چرخ گوشت

خرید انواع چرخ گوشت بانه (پاناسونیک,بوش ,مولینکس و …) با قیمت مناسب و به صرفه.با استفاده از چرخ گوشت در خانه نه تنها می‌توانید میزان چربی گوشت را کنترل کنید، بلکه گوشت‌هایی با طعم بهتر خواهید داشت. گوشت‌های چرخ شده در بسته‌بندی‌های آماده به علت قرار گرفتن زیاد در هوای آزاد بیرون، تازگی و آب میان بافت خود را از دست می‌دهند اما با چرخ کردن گوشت تازه در خانه، شما غذایی سالم‌ترو بهتری خواهید داشت.

چرخ گوشت بانه ساختار ساده‌ای دارد و مدل‌های زیادی از آن در بازار وجود دارد. چرخ گوشت‌ برقی و چرخ گوشت دستی جدید که قابلیت پوره کردن و چرخ کردن خشکبار را هم دارند. همچنین قابلیت‌های جدیدی به چرخ گوشت‌های خانگی اضافه شده‌است مثل سوسییس درست کردن، کبه (گلوله‌های گوشت ) درست کردن و انواع رنده‌ها همه قابلیت‌هایی هستند که یک چرخ گوشت ساده را تبدیل به یک ماشین همه‌کاره می‌کند.

خرید سرخ کن بانه

خرید انواع سرخ کن رژیمی و عادی در فروشگاه بانه ظروف در برد های فیلیپس,دسینی,دلونگی,مایر و سنکور همراه با راهنمای خرید از بانه ظروف

ویدیو های ضبط شده کار با لوازم آشپزخانه بانه ظروف

خرید همزن از بانه

خرید آنلاین انواع همزن برقی بانه در برند های پرشیا,سیلورکرست,فیلیپس,جیپاس,یانگ و … در فروشگاه اینترنتی بانه ظروف همراه با راهنمای خرید

قاشق و چنگال